Úvodní strana Podpora Prihlášení


Telefonická podpora Vzdálená podpora VIP podpora youtube kanál

Krok 1/3 - Identifikace žadatele o servisní zásah

Před dalším postupem si prosím zavolejte Vašemu servisnímu pracovníkovi, nebo na pracoviště hotline a dohodněte si termín a čas vzdáleného servisního zásahu.





Pokud Vaše jméno není v seznamu nebo neznáte heslo, tak nás kontaktujte na tel. čísle 583 430 311 nebo emailu asi@asi.cz.


Cíl služby:
Vstupujete do sekce generování žádosti o placený servisní zásah formou vzdáleného přístupu k Vašemu lokálnímu počítači ze servisního centra ASI informační technologie s.r.o. Mohelnice. Cílem poskytování služeb formou vzdáleného přístupu je zajištění rychlosti řešení Vašich požadavků a zvýšení efektivnosti provozu informační soustavy Vaší organizace. Výrazným přínosem služby je snížení dopravních nákladů.

Rozsah poskytované služby:
Služba je poskytována na základě vzájemné dohody Vás (objednatele) a servisního technika (dodavatele). Služba je zřízena výlučně s Vašim souhlasem po zaevidování Vašeho požadavku na webovém formuláři a následném telefonickém sdělení jen Vám zobrazeného ID (9 místné číslo) příslušnému servisnímu pracovníkovi. Činnost servisního pracovníka na Vašem lokálním počítači můžete sledovat, interaktivně ovlivňovat. V případě dostupnosti audio a video výbavy Vašeho PC s vámi může servisní pracovník realizovat videokonferenční přenos.

Hotline


asi logo

volejte: 583 430 311
pište: podpora@asi.cz


TeamViewer ke stažení

teamViewer
Kliknšte pravým tlačítkem a zvolte možnost - Otevřte odkaz na nové kartě
teamViewer

Aplikace podporuje Gordic

integra�n� platforma Ginis GCL zmeny Ginis


Datum Kurz Misto Lektor Cena bez DPH s DPH
17.06.2025 Zadávání veřejných zakázek dle platné právní úpravy Regionální centrum Olomouc s.r.o. Stanislava Komárková, DiS. 2500,- 3025,-
20.06.2025 Elektronické skartační řízení Regionální centrum Olomouc s.r.o. Stanislava Komárková, DiS. 2500,- 3025,-